27 Ocak 2009 Salı

ve ben asla umursanmayan biri olamam

senin için ölürüm
seni sadece yanımda hissetmek için ölürüm
benim olduğunu bilmek için

senin için ağlayacağım
yaralarını gözyaşlarımla yıkayacağım
ve korkularını boğacağım

ruhumu kusursuz ve gerçek bir şey için satacağım
senin gibi

gittiğim her yerde senin yüzünü görüyorum
her konuştuğumda senin sesini duyuyorum

senin için yanarım
bıçağı sokup kalbimi kanatırım
onu parçalara ayırırım

senin için yalan söylerim
senin için yalvarırım ve çalarım
senin için ellerimin ve dizlerimin üzerinde sen görene kadar sürünebilirim
sende benim gibisin

kaçırdığım tüm aşkların kutsallığını bozarım
yaşadığım tüm acıları bir kenara atarım
bana inanacaksın
ve ben asla umursanmayan biri olamam

senin için ölürüm
senin için öldürürüm
senin için çalarım

sana inanıyorum
senin için ölürüm

garbage- i would die for you levi versiyonu

Hiç yorum yok: