6 Ocak 2009 Salı

Geri verin bana hazin gecemi
Aynalı odamı, gizli hayatımı
Çok ıssız burası
İşkence edecek kimsem yok artık
Mutlak denetim verin bana
Tüm canlılar üzerinde
Gel yanıma uzan bebeğim
Bu bir emirdir!
Crack verin bana ve anal seks
Sökün kalan tek ağacı
Dikin kültürünüzdeki çukura
Geri verin Berlin duvarını
Geri verin Stalin’i ve Aziz Paul’ü
Geleceği gördüm kardeşim
Gelecek katliam...

Bir çığ gibi büyüyecek olaylar dört bir yanda
Kalmayacak artık ölçüsü hiçbir şeyin
Dünyayı saran tipi
Eşiği aştı ve tersyüz etti
Ruhların düzenini
Tövbe et, tövbe et dediklerinde
Anlamadım ne demek istediklerini
Rüzgardan öğrenemezsin kim olduğumu
Bilemezsin, bilemedin
Ben o küçük Yahudiyim
İncil’i yazan
Gördüm yükselişini ve düşüşünü milletlerin
Hikayelerini dinledim, hepsinin hikayelerini
Sadece sevgi ayakta tutar herşeyi
Bendenize öyle söylendi
Açık söyle, hiç acıma:
Bitti, yok daha ötesi
Dönmüyor artık feleğin çarkı
Şeytanın ürünleri hasat ettiğini hissediyorsun
Hazırlan geleceğe:
Gelecek katliam...

Bozulacak kanunu Kadim Batı’nın
İnfilak edecek özel hayatınız birdenbire
Hayaletler gelecek
Sokaklar alev alacak
Ve dans edecek beyaz adam
Bir kadın göreceksiniz ayaklarından asılmış
Elbisesi örtmüş çehresini
Ve boktan küçük şairler çıkacak ortaya
Charles Manson taklitleri
Ve dans edecek beyaz adam

Geri verin Berlin duvarını
Geri verin Stalin’i ve Aziz Paul’ü
Geri verin İsa’yı
ya da Hiroşima’yı
Katledin şimdi bir cenini daha
Çocukları sevmeyiz ki zaten
Geleceği gördüm bebeğim:
Gelecek katliam...

Tövbe et, tövbe et dediklerinde
Anlamadım ne demek istediklerini…

leonard cohen- the future lyrics

Hiç yorum yok: