28 Ocak 2009 Çarşamba

amour

aşk vahşi bir hayvandır.
sizi soluklar sizi arar.
kırık kalplerin üzerine yuva kurar.
ve öpücükler ve mumlar olduğunda avlanmaya gider.
sıkıca dudaklarınızı emer
ve kaburganıza doğru tüneller kazar.
hafifçe kar gibi bırakır.
önce sıcak tutar sonra soğuk sonunda canınızı yakar.

aşk,aşk..
herkes seni evcilleştirmek ister.
sonunda dişlerinin arasına yakalanırlar.

aşk vahşi bir hayvandır.
ısırır tırmalar ve bana doğru adımlar atar.
binlerce kolla beni sıkıca tutar
ve beni aşk yuvasına sürükler.
beni tamamen yiyip bitirir.
ve yıllar sonra beni kusmaya çalışır.
hafifçe kar gibi bırakır.
önce sıcak tutar sonra soğuk
sonunda canınızı yakar.

aşk vahşi bir hayvandır.
onun tuzağına düşersiniz.
gözlerinizin içine gözlerini dikip bakar.
bakışı sizi vurduğunda tılsım bağlar.

lütfen lütfen bana zehir verin...

Amour - Rammstein lyrics çeviri

Hiç yorum yok: