23 Ocak 2009 Cuma

hey motherfucker!

düşünüyordumda yapmaktan nefret ettiğim şeyleri
bana yaptığın ya da benim sana yaptığım şeyleri
rambo'dan daha çirkin şeyler
robert dole'dan daha iğrenç şeyler
bir delikten çıkan pembe bir şey gibi
al işte, anababayla seks
bu sağcı politikacılar iyce ifrit edince beni

bu pis morukların ödleri kopuyor ya memeden, ya çükten
bende bir şey, bir şey bulayım dedim, ifrit edecek
madem öyle, alın işte ana babayla seks

bu bunak moruklar çalıp çırparlar istedikleri kadar
sonrada kanun çıkarırlar istediğinizi söylemek yasaktır diye
onu yapmak yasak, bnu yapmak yasak
onu içmek yasak, bunu çekmek yasak

bana gelince, benim elimde istatistikler var
belgeler, rakamlar
bunlar ana babalarıyla yattılar
farkındayım, şok geçiriyorsunuz
tamam, durun biraz, nefes alın
hele bir düşünün üzerinde bunun
göreceksiniz doğru olduğunu
öyle utandılar, öyle tiksindiler ki
bilmiyorlar ne halt edeceklerini
ana babayla seks yapmışlar bir defa
gördükleri anneleri
sevgililerinin gözlerine bakınca

aile değerleri adına, soralım şimdi kimin ailesi
aile değerleri adına, soralım şimdi
elimizdeki bilgilere göre, sayın milletvekili
illegal bir ilişki kurmuşsunuz annenizle
vekaleten sekse sayın milletvekili
pezevenklik denir bizim buralarda bilirsiniz
elinizdeki boku cilalıyorsunuz sayın milletvekili
burada, bu şehirde sevgili annesini yatağa atan
destur demeden, prezervatif bile kullanmadan
hürriyetimizin ırzına geçen insanlara
tanrı aşkına, böylelerine verdiğimiz
bir isim vardır
Hey motherfucker!

Lou reed- sex with your parents( motherfucker) lyrics

Hiç yorum yok: