15 Ağustos 2008 Cuma

piece of my heart


oh, hadi, hadi, hadi, hadi!

seni dünyadaki tek kız gibi hissetirmedim mi -evet!
sana bir erkeğin verebileceği hemen her şeyi vermedim mi?
canım, biliyosun verdim!
ve her seferinde kendime yeterince çektirdiğimi söylüyorum,
ama sana göstereceğim bebeğim, bazen sert olabilirim.

hadi gel, gel, gel, gel ve al,
al onu!
kalbimin bir parçasını daha al, bebeğim!
oh, oh, kır onu!
kalbimin bir parçasını daha kır, bebeğim, evet.
oh, oh, al onu!
kalbimin bir parçasını daha al, bebeğim,
biliyosun, mutlu olacaksan feda olsun,
evet, gerçekten...

yine dışardasın, çok güzelsin,
ama bebeğim kalbinin derinliklerinde biliyorsun ki bu doğru değil,
asla, asla, asla, asla, asla, asla beni gece ağlarken işitme,
bebeğim ben her an ağlıyorum!
ve her seferinde kendime artık bu ağrıya dayanamadığımı söylüyorum,
ama beni ilk kollarına aldığında, senin için bir kez daha söyleyeceğim şarkımı.

diyeceğim ki, hadi, hadi, hadi, hadi, gel ve al!
al onu!
kalbimin bir parçasını daha al, bebeğim.
oh, oh, kır onu!
kalbimin bir parçasını daha kır, sevdiğim, evet.
oh, oh, al onu!
kalbimin bir parçasını daha al, bebeğim,
biliyorsun aşkım, mutlu olacaksan feda olsun...



~Janis Joplin

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok fedakar =)