9 Ağustos 2008 Cumartesi

Hayko Çepkin


Bu adam ilgi çekici. Sahne şovları, kıyafetleri, saçları.. Uç bir insan izlenimi veriyor evet. Sabah nette dolaşırken bir röportajına rastladım bazı bölümlerini şuraya kopyalıyorum.

bıdı bıdı bıdı bıdı buraları atlıyorum
Sen satanist değilsin yani?
Ben renkli kıyafetler giyerken satanist olaylarının patlamasıyla kıl kapmış ve siyah giymeye başlamış bir insanım.

Satanist arkadaşın oldu mu hiç?
Hayır, hiç olmadı. Ayrıca satanist diye tanıttıkları insanların hepsi kısa saçlı adamlar çıkmıştı. Satanist arkadaşımız olsaydı da çok kılçık kılçık konuşsa en fazla döverdik herhalde. Ama hiç öyle bir adam tanımadık.

Görüntü itibariyle uçlarda gezindiğini düşünüyor musun?
Şu an görüntü itibariyle uyuşturucu müptelası bir satanist olmam lazımdı. Ben de tam zıttını yapmak istedim her şeyin. Geçmişin intikamını almak istiyorum aslında belki de. “Bu şekilde olmaz” diyenlere nasıl olduğunu göstermeye çalışıyorum. Ben çok plak şirketinden kavga ederek çıktım. Babam bile “doğru dürüst müzik yap” dediğinde “bir gün gelecek göreceksin, bana 10 yıl ver” diyordum. Denk geldi de.

Saçına, makyajına takılan olanlar çıkıyordur mutlaka.
Tabi. Mahallede bir takım ağabeyler tipe kıl olup kapımıza dayanmışlardır. Sebebi var mıdır? Yoktur. Tipe kıl olma durumundan bayağı bir olayım olmuştur bugüne kadar.


Duruyorum, düşünüyorum

Kıllığına siyah giyiniyorum?
Satanist diye topladıkları adamlar kısa saçlı çıktı? (kısa saçlı satanist olmaz, kel hiç olmaz)
Satanist arkadaşımız olsaydı döverdik?
Görüntü itibariyle uyuşturucu müptelası bir satanist olmam lazımdı?
Ben çok plak şirketinden kavga ederek çıktım. Babama bile bir gün göreceksin bir gün göreceksin bana 10 yıl verin. (Burada bi küçük emrah serzenişi yakalamadım değil kihkih, sanatımı anlamadılar olayı. abi zaten 10 yıl geriden geliyoruz. Bu arada The Beatles ilk albümünü çıkartmak istediğinde gitarlı grupların modası geçti hadi koçum hadi dendiğini biliyor muydunuz?)
Mahallede bir takım ağabeyler tipe kıl olup kapımıza dayanmışlardır. (ünlü olmadan önce az dayak yememiştir)

Ben bu röportajdan bir şey anlamıyorum.

Öhöm öhöm ayda 400.000 kişi giriyormuş web sitesine burada hayko fanatiklerinin hışmına uğramayalım. Tabii gerçekten takdir edilesi şeylerde söylemiş

''Dinler bölmek için yaratılmamışlar, hiçbiri birbirinden farklı değil. Hepsi aynı temele dayanıyor.''

''Ben bekliyorum ki uzaylılar saldırsın. Bütün dünya elele verip uzaylılara karşı birleşelim. Böylece ortam şenlenir diye düşünüyorum. Hepimiz “drovişkayız” diye yeni bir ırk yaratalım mesela. Tek bir ülkeye dönüşsek.''

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hayko haRßiden iLGi çekici ßir insan. son zamanLarda özeniLen insanLardan ßirisi. tßrik ederim kendisini sayGıLar =)