23 Ağustos 2008 Cumartesi

özgürlük için büyük bir gün

duvarın yıkıldığı gün
attılar kilitleri yere
ve bardaklarımızı kaldırarak,
bir çığlık kopardık gelen özgürlük için

duvarın yıkıldığı gün
aptallar gemisi sonunda oturdu karaya
vaatler aydınlattı geceyi,
uçan kağıt güvercinler gibi

yanımdan ayrıldığını düşledim
hiçbir sıcaklık, gurur bile kalmadı
ve ihtiyacın olduğu halde bana
çok açıktı hiçbir şey yapamayacağım senin için

şimdi yaşam değerini yitiriyor günden güne
dostlar ve komşular çekip gittikçe
ve bir değişim var, pişmanlık duyulsa bile,
geri döndürülemez

şimdi sınırlar yer değiştiriyor
çöl kumları gibi
uluslar yıkarlarken kanlanmış ellerini
sadakatten, tarihten, tonlarında grinin

davulların sesine uyandım
müzik çaldı, sabah güneşi içeri aktı
döndüm ve baktım sana
ve artakalan acının dışında her şey kayıp gitti
kayıp gitti...



Pink Floyd ~ A great day for freedom

Hiç yorum yok: