7 Eylül 2008 Pazar

-Yıldız İbrahimova- aşmış kadın




Yıldız İbrahimova (d. 1952, Silistre/Bulgaristan), Türk caz müziği sanatçısı. Küçük yaşta başladığı müzike başta Sofya Çocuk Müzik Okulu'nda piyano eğitimi ardından Sofya Müzik Lisesi'ni ve Devlet Müzik Akademisi'ni bitirir. Dört oktavlık sesiyle tüm dünyada tanınan caz sanatçısıdır.
Geçen gün,daha doğrusu bugün lk (hep öyle girerler ya) geçen gün evde gezinirken bide baktım bir cd parlıyor,koşarak yanına gittim,bir de baktım Yıldız İbrahimova Cd'si.bu da nerden geldi yahu falan durumlarını aştıktan sonra taktım bilgisayara ve dinlemeye koyuldum.aman tanrım bu da ney!!!cd kapağında ki kadın azeri,güzel yemek yapan teyzelere benziyordu.ama sesi duyduktan sonra bu düşüncelerden tamamen uzaklaşıyorsunuz.önyargılarınızdan ötürü kendinizi karanlık zindanlara hapsedesiniz geliyor.azeri bile değilmiş tamamen yanılmışım.Mükemmel ses,mükemmel yorumlama, seçilen şarkılar da harika.ben şu an sadece Işığın Sesi(Voice of Rainbow) albümünü dinlemiş bulunmaktayım,diğer albümlerinde en az bu albüm kadar iyi olduğu kanısındayım daha şimdiden.Dinleyin falan demiycem ama bigün rastlarsanız önyargılarınızın kurbanı olmayın sakın ha.
Işığın Sesi (Voice of Rainbow)- 1995

1.Bir Ateş Ver - Anonim - Turkish - Folk
2.Menuet Badinerie - Bach - German - Baroque
3.The Man I Love - Gershwin - English - Jazz Standart
4.Habanera Carmen - Bizet - French - Opera Aria
5.One Noıte Samba - Jobim - Portugese - Jazz Samba
6.Dilmano Dilbero - Anonim - Bulgarian - Folk
7.Bida - Anonim - Russian Gipsy Romance - Russian Gipsy Romance
8.Summer Time - Gerswin - English - Jazz Standart
9.Senede Kalmaz - Kuliev - Azerbaijan - Folk
10.Malaguena - Anonim - Spanish - Folk
11.Non Su Piu - Mozart - Italian - Opera Aria
12.Killing Me Softly - Charles Fox - English - Evergreen
13.Uzun İnce Bir Yoldayım - Aşık Veysel - Turkish - Folk


Hiç yorum yok: