22 Eylül 2008 Pazartesi

razorblade kiss

Paylaştığımız her öpücükte ölümü tadıyorum
Her güneş batışı yaşadığımız sonuncuymuş gibi görünüyor
Tenimdeki nefesinde sonumuzun kokusu var
Gözyaşlarınla sarhoş oldum, bebeğim, görmüyormusun bu acıtıyor
Mmhhh mmmhhhh
Her dokunuşumuzda cennete daha da yaklaşıyoruz
Ve her güneş doğuşunda günahlarımız bağışlanıyor
Uh,uhhh
Sen tenimdesin bu sonumuz olmalı
Beni sevebilmenin tek yolu beni tekrar incitmen
Ve tekrar ve tekrar ve tekrar
Aşkın bir traş bıçağı öpücüğü
En tatlı olan dudaklarının tadı
Oh dudaklarının tadı, sevgilim
Sadece içerde özgürüm
Beklemekten yoruldum
Hayal etmeme izin vermelisin
İçeriyi bebeğim
Hissetmekten korkmuyorum
Beni sevmeni istiyorum
Çünkü sen O'sun

razorblade kiss-him

**şimdi burda bi kaç şeyle dalga geçmeden edemeyeceğim,şarkının sözlerini seviyorum evet,ama türkçe'ye çevirince bazı yerler garip olmuş,ya da ben çok fesatım.
birincisi:içeriyi derken neyi kastediyor bu? diyor insan.sözlerin ingilizcesine hiç bakmayan biri bunu kesin düşünür,birazda fesatsa yanlış anlar.ikincisi de:çünkü sen 0'sun kısmı. :p bunun yorumuda size kalsın eheh

Hiç yorum yok: