13 Ekim 2008 Pazartesi

one more day

Sanki senin bana olan aşkın
Küle dönüşüyor
Demirden yapılmış beraberliğimiz
Paslanmaya başlıyor gibi

Hayattan nefret ediyorum
Bu pislkten nefret ediyorum
Seni seviyorum ve kendimden nefret ediyorum
Dünyamızdan ve içindeki herşeyden
Nefret ediyorum
Seni sevmekten nefret ediyorum
Nefret ediyorum
Nefret ediyorum

Bana bir gün daha yaşamak için
Sebep göster
Bırak,yağmurun arasından ışığını
Bir kez daha hissedeyim

Sana olan aşkımın sonsuz ve asla
Bitmeyeceğini hissediyorum
Fakat benim gönderdiğimi
Sen almıyor gibi görünüyorsun

Hayattan nefret ediyorum
Bu pislikten nefret ediyorum
Seni seviyorum ve kendimden nefret ediyorum
Dünyamızdan ve içindeki herşeyden
Nefret ediyorum
Seni sevmekten nefret ediyorum
Nefret ediyorum
Nefret ediyorum

Bana bir gün daha yaşamak için
Sebep göster
Bırak,yağmurun arasından ışığını
Bir kez daha hissedeyim

Bana bir gün daha yaşamak için
Sebep göster
Bırak acının arasından aşkını
Bir kez daha hissedeyim

sentenced-one more day

Hiç yorum yok: