5 Ekim 2008 Pazar

metal-ci Ata-türk-çü Türk genci

selam herkese,
ne bu başlık ne ayaksınız siz he diyenler için açıklama yapmayı uygun gördüm.
çevreden bakılınca biz hepimiz,metalci,yer içer,sıçar,bilgisayar başında sızar tipler gibi görünüyoruz farkındayım.ki haklı insanlar.yeriz,içeriz,sıçarız,gerekirse bilgisayar başında da sızarız. ama en azından otla bokla doldurmuyoruz beynimizi. okuyan,araştıran,ülkesine sahip çıkan, bütün gün Türkçe harici dillerde şarkılar dinlese de(özelllikle ingilizce,fazla kasarsak iskoçya'nın bağrından kopmuş gelmiş dillerde bile dinleriz) kendi öz benliğini,dilini,kültürünü herşeyin üzerinde tutan,kendi çapımızda elit tipleriz.shakespeare'in sonelerinden,garip taocu anlayışa,nba'de dönen alaverelere dalaverelere,fenerbahçeli futbolcunun ülkemiz hakkında verdiği garip ropörtajlara kadar herşeyden haberimiz vardır.ama bi konuda diğer herkesten çok daha iyi olmalıyız diye düşünüyorum.-tarihimizi bilmek konusunda-bu nedenle belki arada bi sıkıcı da kaçsa kısa vadede çok şey öğreticek olan bi tarih bilgisi,güncel politika,ders alınması gereken yazıları barındıran bi etiket açmaya karar verdim.inkılap ne lo,milliyetçilik ne hö,parti ne he ben dalgama bakarım şeklinde bi anlayıştan uzak kalmak bizim görevimiz.bunları bilmek zorundayız ki sonra bizi yöneten -çıkarcı insanlara- karşı ötmeye hakkımız olsun.hatta bizi yönetemesinler.neyse fazla uzatmiyim,şimdiden söylüyorum.arada bi sıkıcı gelebilir bunun ne işi var blogda ya diyenlerde olabilir ama ben ekleyeceğim,ister okuyun ister okumayın umrumda değil.okuyan birileri çıkar.neresinden baksak kârdır. .

En baba melodilerle kendimizden geçeriz,ama öz-ümüzden,kültürümüzden,tarihimizden geçmeyiz! :-)

Hiç yorum yok: