29 Temmuz 2008 Salı

Blondie



30 yılı geride bırakan Blondie’nin sarışın efsanesi çocukluğumdan beri rüyalarımı süsleyen kadın. Debbie BBC’ye konuşmuş. 63 yaşındaki Harry, birçoğumuza göre bir ikon, kölesi olmak istediğimiz kraliçe..

30 yıl öncesine kıyasla, günümüzde konser vermek nasıl?

Hissiyat olarak hala aynı, belki şimdi bizim başladığımız zamana göre herşey daha kolay. Avrupa festivalleri çok eğlenceli ve katılanlar da müthiş.

Sahne kariyerinizde unutamadığınız zamanlar var mı?

Iggy Pop ve David Bowie turnesinin açılışını yapmak için yola koyulduğumuz an Blondie için çok önemliydi. (Iggy Pop ile oldukça samimi fotoları var kıskandım!)

Son zamanlarda dikkatinizi çeken yeni isimler var mı?

Oldukça fazla, seçmek zor ama M.I.A oldukça başarılı, Bat For Lashes’ı da çok seviyorum.

Müziği bırakmak gibi planınız var mı?

Şarkı yazmayı ve konser vermeyi seviyorum. Bu tamamen taleple ilgili ve hala Blondie dinleyicileri mevcut. Sanki şimdi, eskiye göre daha iyiyim gibi hissediyorum. pop star olmak ve müzisyen olmak arasında bir ikilik durumu var fakat hangisini daha iyi taşırsın, bu şüpheli.

Bence eski zamana ait olanlar da meydana çıkmak için birşeylere sahip. Büyüdüğün artistleri görmek de hayatına devamlılık hissiyatı veriyor. Ben Nina Simone’u ölmeden izleme şansına sahip oldum, konserine gittim

Sizin jenerasyonunuzdaki hangi müzisyenleri takip ediyorsunuz?

Siouxsie Sioux’yu izledim New York’ta ve olağanüstüydü. Her zamankinden daha iyi, müthiş. O gerçek bir freak. Şovunu çok sevdim.

Müzik piyasası içinde bu kadar uzun kalmanın bir sırrı var mıdır?

Sadece senin için değerli olan nedir., doğanda ne var, seni başarılı yapacak olan nedir? Bunlara karar vereceksin. Bunlar seni tutunmana yardımcı olur, diğer saçmalıklar işine son verir.



(Burada dayanamıyorum ve röportaja atlıyorum)

Peki Türkiyedeki hayranlarınıza bir şeyler söylemek ister misiniz?

Ohh çocuk çok tatlısın en kısa zamanda senin için oraya gelicem.

Hiç yorum yok: