30 Temmuz 2012 Pazartesi

Evet bayım,
Yol üstü hayatınızdan geçen en ahmak kadın benim…
Çünkü yalnızca yoldan geçtim, altınızdan asla.
Kirli parmaklarımı pantolonuma silmeden asla sürmedim gözyaşlarınıza.
Tokat izi saklayan yanaklarınızı öpmeden önce,
... Nikotin kokan dişlerimi fırçaladım mutlaka…

Evet bayım,
Aklına geldiğinizde ayağa kalkan tek aptal benim.
Çünkü bir kanepeye uzanıp film izlemeyi teklif etmedim size!
Düşlerimi anlattım yalnızca, hiç fantezim olmadı..
Ve iç çamaşırınızın rengini hiç merak etmedim.
Bu yüzden arkan açılmasın diye,
Arkası kapalıdır bütün sandalyelerimin…
Evet bayım,
Karşılaşacağınız en korkak kadın benim!
Çünkü tuttuğu eli asla bırakmayanlardanım.
Kazandığını kaybetmeyi göze alamayanlardan.
Bu yüzden başka eller vücudunuzdayken,
Benimkiler hiç düşmedi omuzlarınızdan…

Evet bayım,
Öptüğünüz en tecrübesiz kadın yine benim!
Parçalanmış dudaklarınıza dudaklarım merhem olsun istedim..
İlk sizdiniz bayım,
ilkimdiniz.
Aşka uzak ve kurak tenimde,
En hoyrat iklimdiniz, incittiniz.
Akıttığınız kan yüreğimin bakireliğiydi.
Bilemediniz…


Evet bayım,
İşte gördüğünüz ve göreceğiniz en şerefsiz kadın da benim!
Bundan büyük şerefsizlik mi olur?
Sevdim…
Şeref, sizin bayım.
Şeref, size ben gibi bakmayan HERKESİN !
Özür dilerim, rahatsız ettiğim için..

Hiç yorum yok: