13 Aralık 2009 Pazar

almost blue

neredeyse hüzünlü,
gözlerimi kapattıgimda hala seninle birlikteymişiz gibi,
yanımda biri var, neredeyse sen,
hemen hemen,
onun da gözlerinde, gözlerinin bir zamanlar verdiği sözler,
seninse ağlamaktan kızarmış gözlerin.

neredeyse hüzünlü,
felaketle sevişir oldum ben,
ismim, budalaya çıktı sonunda,
neredeyse hüzünlü,
neredeyse dokunaklı,
hep incitecek gibi,
ama bir yanım var ki hep gerçek,
daima.

seninse ağlamaktan kızarmış gözlerin.

neredeyse hüzünlü,
felaketle sevişir oldum ben,
ismim, budalaya çıktı sonunda,
neredeyse hüzünlü,
neredeyse dokunaklı,
hep incitecek gibi,
ama bir yanım var ki hep gerçek,
daima.

bütün iyi şeyler* tükenmez,
sadece seçtiğimiz birkaç tanesi bitiverir.

başka mutsuz sevgililer de gördüm,
neredeyse sen,
neredeyse ben,
neredeyse hüzünlü.

Hiç yorum yok: