14 Şubat 2009 Cumartesi

Barış Bayraktar



ben sana nasa'nin tasarladigi son erkek,
ben sana vaftiz edilmis son musluman.
ben sana muska yerine prospektusu ezberlenmis anti-deprasan.

barış bayraktar 21/01/1978 dogumlu ilk ve orta dereceli okulları farkı şehirlerin farklı okullarında tamamladı. ilk etapta bilgi üniversitesinde 5 yıl işletme egitimi aldı. ardından maltepe üniversitesinde görsel iletişim tasarımı bölümüne girdi.

'26,3 kere u.f.o gördüğünü idda ederek görme duyusunun sayısal bi deger taşıdıgını ispatlamış ve ilk digital sistemlerin fikir babası olmuştur.' :-)

1)parmak izi konsantrasyonu.

2)sentetik koku ajitasyonu.

3)selulozik ibadet fermantasyonu.

sevgili baris bayraktar'in türkçemize kazandırdıgı son 3 deyim...

Kişisel güvenlik konusunda son derece tedbirli, gündelik yaşamında karşılaştığı her veriyi bir yerde saklayıp, ipucu niyetine kullanabilen, aynı tutum ve özeni sanal yaşamında da koruyan, tüm logları ve mailleri tarihleyip dosyalandıran, tüm telefon görüşmelerini banda kaydeden,çektiği filmlerle kanada' da umut vaad eden genc yönetmen ünvanlı saykopat kişilik.

bikaç kısa filmini izledim. iyi sayılırlardı. özellikle USAnmaz adlı Amerikan emperyalizmine yönelik eleştiri niteliğinde olan kısa filmini beğendim. Erkan Can gibi sevdiğimiz,saydığımız tipleri de filmlerinde oynatmış olması onu özelimsi kılmış. Syntetic filminden sevdiğim bi repliği aktariyim hemen:p

''Bu hayatta üç şeye dikkat ediceksin olm...birincisi Colombiyalılara(uyuşturucuyu genital organlarında dış ülkelere sokarlar), ikincisi travestilere, üçüncüsü tavuklara. Bu üçüde hayatlarının anlamını kıçlarında barındırır. ''

ayrıca kendi adındaki sitesinin girişide etkileyici olmuş :-) merak eden bakabilir.

Hiç yorum yok: